IMENPARTO TEST CO

شرکت ایمن پرتو در سال 1371 با اخذ مجوز از سازمان انرژی اتمی ایران فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت از بدو تاسیس تا کنون به صورت مستمر در زمینه آزمایشهای غیر مخرب RT , UT , MT , PT , VACUUM ضخامت سنجی و سختی سنجی در خدمت صنایع کشور می باشد. این شرکت با داشتن تجهیزات کامل و به روز امکان اجرای آزمایش های پرتونگاری با اشعه ایکس و گاما بر روی محصولات جوش و ریختگری ، آلتراسونیک به روش های ساده و خاص، ذرات مغناطیسی مرئی و فلورسنت، مایعات نافذ مرئی و فلورسنت، چشمی با تجهیزات دید از دور، وکیوم، سختی سنجی پرتابل، ضخامت سنجی پرتابل، تست های تایید صلاحیت جوشکار و تنظیم دستورالعمل جوشکاری را دارد.

شرکت ایمن پرتو با داشتن سابقه درخشان و مستمر و بهره گیری از پرسنل مجرب و متعهد و همچنین تجهیزات به روز افتخار همکاری در پروژه های گوناگون خطوط انتقال، تعمیرات اساسی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع ریختگری دقیق، صنایع تولید مخازن تحت فشار و ذخیره و دیگ های بخار، سازه های فلزی و … را دارد.

IMENPARTO TEST CO was found in 1993 with the permission of iranian atomic energy organization. we are submitting a full range of nondestructive tests including RT, UT, MT, PT ,VT ,VACUUM , Hardness test ,Thickness measurement by experienced staff.